22 t/m 24 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annelies - WaarBenJij.nu 22 t/m 24 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annelies - WaarBenJij.nu

22 t/m 24

Door: anneliesokker

Blijf op de hoogte en volg Annelies

25 Februari 2011 | Frankrijk, Parijs

Vroeg slapen neem ik me nog steeds altijd voor en het lukt eigenlijk ook nog altijd niet. Nou geeft dat niet echt, als ik echt moe word ga ik gewoon weer een middagje slapen en dan komt het goed. 's Avonds is het vaak toch wel gezellig, het enige moment op de dag dat we even chill bij elkaar zitten. De afgelopen dagen was het alleen niet meer zo chill, ik werd het allemaal een beetje zat, had het idee dat het werk niet goed verdeeld was en begon mn familie nogal erg te missen. Gisteravond hebben we er een gesprek over gehad, vandaag hebben we een schema gekregen met werkverdeling, het is nog niet helemaal goed maar ik denk wel dat het nu weer wat plezieriger gaat worden allemaal. Ik begin er weer een beetje zin in te krijgen;) Vandaag heeft het trouwens weer gesneeuwd, mn collega heeft me vanmiddag meegenomen naar een piste die nog niet open was, we moesten een beetje uitkijken voor stenen en struiken maar het was heerlijk, echt geweldig van die dikke sneeuw waar nog niemand is geweest. Nu kijk ik nog even 'wie is de mol' af en dan ga ik lekker slapen, morgenochtend weer ontbijt doen:)

• 24 Februari 2011 - 23:59

Francis:

Annelies!
    Wattan? Kreeg jij veelsteveel werk terwijl de rest lui zat te doen? Schande! Maar het is dus nog wel genieten? En mis je nog steeds je familie erg? Vaak bellen enzo met ze? Of is dat juist niet zo fijn? Ik wilde dat ik dat hotel en die mooie sneeuw eens kon zien, wist ik tenminste waar jij het over hebt.
    Geniet van alles Anneliesje,
    Ik zwaai nu naar je vanuit Utrecht waar het ook gister sneeuwde.
    Liefs!

• 01 Maart 2011 - 11:43

Pap:

Je treft het meer met die dikke sneeuw!
    Bij ons was de piste erg hard met een dun laagje losse sneeuw eroverheen.

• 07 Maart 2011 - 08:22

Cobus:

Anneliesje:)

Mis je de Mac al een beetje?