dag 49 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annelies - WaarBenJij.nu dag 49 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annelies - WaarBenJij.nu

dag 49

Door: anneliesokker

Blijf op de hoogte en volg Annelies

21 Maart 2011 | Frankrijk, Parijs

Hier mijn welgemeende excuses dat ik niet eerder wat heb geschreven. Ik was het al wel een tijd van plan maar eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n schrijver en ik had er zeer weinig zin in. Ik ga nu wel proberen weer wat regelmatiger iets van me te laten horen. De afgelopen weken zijn erg druk geweest. Van 19 februari tot 12 maart zat alles vol. Vorige week was er ook nog een hele groep mensen en nu is het rustig. Er zijn een paar appartementen bezet en een hotelkamer. Wel zijn er nu elke keer mensen die halverwege de week vertrekken of komen dus moeten we zoals vandaag 2 hotelkamers schoonmaken. Qua werk is het nu trouwens allemaal goed geregeld met mn collega's en het is weer gewoon gezellig. Ik had trouwens pas het idee dat mn laptop kapot ging, hij wilde niet meer uit en toen me dat wel was gelukt ging die heel raar doen als ik hem aan zette, hij ging echt 200000 dingen installeren. Dat heeft ie een paar keer gedaan en nu doet ie gelukkig weer normaal, zodat ik al jullie mails en reacties en verzoeken om een waarbenjij kan lezen:-) We hebben trouwens pas diner voor 39 man gedaan(vrouwen en kinderen dit keer wel meegerekend;-)), zo'n groot aantal was er nog niet geweest dit seizoen, mn bazin was ziek dus moesten we het met een persoon minder doen, maar het ging echt super goed! Waren we best wel blij mee. Dat het diner daarna super slecht ging terwijl het minder mensen waren doet er even niet toe. Ik ben ondertussen 2 keer het grote skigebied in geweest, vooral de tweede keer was heel leuk, dat was afgelopen vrijdag. Het was zonnig, maar de dag ervoor had het gesneeuwd(op die hoogte, bij ons had het de hele dag geregend) dus de piste's waren goed. We had op een gegeven moment een stuk off-piste gevonden wat echt lekker lag, daar zijn we een aantal keer vanaf gegaan. Ik doe trouwens steeds mn best om niet zo'n witte bril op mn hoofd te krijgen, zo veel mogelijk mn bril af in liften enzo. Toch is dat vrijdag mislukt, ik was verbrand en je zag duidelijk dat ik een zonnebril op had gehad, ik kreeg er heel wat opmerkingen over van gasten. We zouden vrijdag de laatste keer dat stuk off-piste doen, toen het fout ging. Ik viel nogal hard en op een of andere manier ben ik toen door mn enkel gegaan. Eerst heb ik even een tijdje zitten bijkomen, daarna zijn we heel rustig naar beneden gegaan. Thuis heb ik er ijs op gedaan, een zalfje dat mn collega bij zich heeft erop gesmeerd en sindsdien loop ik mank. Zaterdag was het weer wisseldag, we moesten weer zowat alle appartementen schoonmaken dus dat was niet echt bevorderlijk maar met wat pijnstillers ben ik de dag doorgekomen. Gisteren heb ik rustig aan gedaan, ik had après ski maar er was niemand dus ik hoefde niet lang te staan. Vandaag is het helemaal rustig, ik zit al een hele tijd op het balkon van een lege hotelkamer lekker te lezen in de zon. Ik geniet hier dus nog steeds, al heb ik soms wel eens een mis momentje. Pas miste ik bijvoorbeeld de lekkere koffie van thuis;-) Oke, ik mis de mensen ook. Toch ben ik nog steeds blij dat ik hier naartoe ben gegaan. Tot de volgende keer maar weer.

  • 21 Maart 2011 - 15:59

    Tom:

    de koffie hier, lekker? kan je beter wat anders nemen. maarrre gaat het al weer goed met je enkel?

  • 22 Maart 2011 - 21:22

    E.O.:

    Leuk om weer wat van je te lezen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Frankrijk

Recente Reisverslagen:

27 April 2011

Laatste reisverslag

01 April 2011

dag 60

21 Maart 2011

dag 49

25 Februari 2011

22 t/m 24

21 Februari 2011

18 tot 21
Annelies

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 47977

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Augustus 2013

Zweden

06 Maart 2013 - 05 Juni 2013

Israel

14 Oktober 2012 - 11 Januari 2013

Zuid-Afrika

18 Augustus 2011 - 30 Juni 2012

Curacao

24 Mei 2011 - 02 Juli 2011

België

31 Januari 2011 - 12 April 2011

Frankrijk

Landen bezocht: