Laatste reisverslag - Reisverslag uit Woerdense Verlaat, Nederland van Annelies - WaarBenJij.nu Laatste reisverslag - Reisverslag uit Woerdense Verlaat, Nederland van Annelies - WaarBenJij.nu

Laatste reisverslag

Door: anneliesokker

Blijf op de hoogte en volg Annelies

27 April 2011 | Nederland, Woerdense Verlaat

Eigenlijk had ik de vorige keer wel wat meer meegemaakt, we zijn naar een dorpje in de buurt gelopen, ongeveer een uur lopen, daar hebben we wat gegeten en gedronken en de bus maar weer terug genomen. Verder hebben we de verjaardag van mn collega gevierd en zijn toen ’s avonds uit eten geweest.
De 2 weken er na zijn druk geweest. Mn ouders zijn langs geweest op het moment dat we 40 gasten hadden en ik had dus niet heel veel tijd om met ze om te gaan. Gelukkig waren mn collega’s zo vriendelijk om me af en toe er naartoe te sturen en ik heb gezellig met ze mee kunnen eten. De zaterdag dat ze er waren was het super warm, we zijn naar het meer van Geneve gereden, hebben wat ijsjes gekocht en gewoon daar aan het meer op een bankje gezeten, het was heerlijk:D
Zondag gingen ze al weer vroeg weg, toen heb ik ’s middags maar even bijgeslapen want door die drukte en de tijd die ik met mn ouders doorbracht was daar nog niet echt van gekomen;-) ’s Avonds hadden we weer diner. Aan het eind van de avond voelde mn collega zich ineens heel slecht, de ambulance is gebeld en hij is naar het ziekenhuis gebracht. Dit was wel even heftig. Gelukkig mocht hij de volgende dag al weer naar huis.
Daarna was het weer wat rustiger, we hebben de kamers schoongemaakt, bijgeslapen en genoten van het weer. Op een middag zijn we het pad waar we op geboard hadden een stukje opgelopen en hebben daar halverwege ergens op een weilandje heerlijk genoten van de zon :) Donderdag kwam de laatste groep aan en ‘s avonds kreeg mn collega weer last van steken in de buurt van zn hart dus moest hij weer naar het ziekenhuis. Na verschillende onderzoeken bleek het niks ernstigs te zijn en mocht hij zaterdag weer naar huis. De week erna zijn we alle drie echt naar huis gegaan, ik op dinsdag, toen de laatste gasten weg waren hebben we voor de laatste keer de kamers gedaan en ook allerlei kerstversiering opgeruimd. Het was wel heel raar om afscheid te nemen na zo’n lange tijd daar te zijn geweest.
Mn reis is goed verlopen en het is fijn om weer thuis te zijn. Eigen bed, normale douche, lekkere koffie en eindelijk weer auto rijden. Mijn plan is nu om tot en met eind juni te werken(ik ben nog steeds op zoek, dus als je iets weet, laat het me weten!), dan ga ik op vakantie en in september wil ik weer naar het buitenland om te gaan werken. Wat voor werk ik ga doen en waar weet ik nog niet, tips zijn welkom :)
Hier trouwens nog een filmpje wat de laatste gasten hebben gemaakt, wij zaten te verbranden in de zon en verderop lag er dus toch nog zo veel sneeuw. http://www.youtube.com/watch?v=5XXt2lYbR6Q

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Woerdense Verlaat

Frankrijk

Recente Reisverslagen:

27 April 2011

Laatste reisverslag

01 April 2011

dag 60

21 Maart 2011

dag 49

25 Februari 2011

22 t/m 24

21 Februari 2011

18 tot 21
Annelies

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 47976

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Augustus 2013

Zweden

06 Maart 2013 - 05 Juni 2013

Israel

14 Oktober 2012 - 11 Januari 2013

Zuid-Afrika

18 Augustus 2011 - 30 Juni 2012

Curacao

24 Mei 2011 - 02 Juli 2011

België

31 Januari 2011 - 12 April 2011

Frankrijk

Landen bezocht: