4-7 - Reisverslag uit Forrières, België van Annelies - WaarBenJij.nu 4-7 - Reisverslag uit Forrières, België van Annelies - WaarBenJij.nu

4-7

Door: anneliesokker

Blijf op de hoogte en volg Annelies

31 Mei 2011 | België, Forrières

Zaterdag heeft de dochter van de eigenaren me geholpen met het sanitair schoonmaken, schoot natuurlijk voor geen meter op(ze is 6 jaar) maar het was wel gezellig. Zaterdagmiddag werd er patat besteld en kwamen we erachter dat we niks meer hadden liggen. We hebben de gasten netjes verteld dat het even ging duren en toen ben ik in de auto gesprongen. Ze kijken je in de supermarkt best raar aan als je 10 zakken patat, 5 pakken hamburgers, een zak sla, 2 dozen vissticks en een pot appelmoes koopt. Nadat ik deze spullen naar de camping had gebracht ben ik naar een andere supermarkt gereden. De oude en jonge mannen die daar zaten keken eerst al vol bewondering naar me dat ik uit die grote auto stapte en 24 lege bierflesjes terug kwam brengen. Toen ik uit de winkel kwam sloegen ze helemaal steil achterover, ik was de ideale vrouw, had 34 flesjes bier en een fles Jack Daniels gekocht.

Van zondag weet ik al niks meer. Gisteren was het heerlijk weer, heb er niet heel veel van kunnen genieten maar ’s avonds heb ik nog wel lekker buiten gezeten en film gekeken, The Boy in the Striped Pyjamas, mooi boek, mooie film. Ik wilde op tijd gaan slapen, dat lukte al niet maar het vervelendst was nog wel dat ik ongeveer 20 keer wakker ben geworden, heb het idee dat het door de regen kwam, het was iig vervelend. Het weer is dus helemaal veranderd, het heeft vandaag overdag ook nog heel veel geregend, nu is het eindelijk droog. De temperatuur is ook weer gedaald, het is nu 13 graden in mn caravan, best kans dat het morgenochtend weer 9 graden is. Het enige wat ik dan wil is uren onder de douche staan maar dat is geen optie want dan ben ik blut, het is zo’n douche waar je voor moet betalen. Wist ik van tevoren niet en ik was al bang dat ik geen kleingeld bij me had, zaten er serieus 15 50 eurocentmuntjes in mn portemonnee, ideaal.

Vandaag weer het sanitair gedaan, ik vind er echt niks aan maar ja, het hoort erbij. Ik probeer er voor mezelf wat afwisseling in te brengen, de ene keer de prullenbakken aan het begin, de andere keer als laatste. De ene keer eerst bij de vrouwen dweilen, dan de mannen en dan de hal, de andere keer eerst bij vrouwen, dan de hal, dan de mannen. De ene keer de kikkertjes lekker laten zitten chillen, de andere keer ze vangen en bij de vijver weer vrij laten(vandaag 8 gevangen). Vanmiddag heb ik weer wat boodschappen gedaan en de kinderen uit school gehaald(dat klinkt huisvrouwachtig) en vanavond heb ik weer een film gekeken, dit keer een van een ander niveau, Bedtime Stories, ook een prachtig verhaal;-) Verder doe ik hier prachtige ontdekkingen, een voorbeeld hiervan: ik heb vanavond ontdekt dat ik me misselijk kan eten aan celebrations.

Nu ga ik de afwas doen, ze hebben wel een vaatwasser maar het is een gewone, daar passen nooit alle pannen en schalen en alle andere bende in dus die vaat doen is een taak die op het moment op mijn schouders rust, erg leerzaam, ik ben namelijk opgegroeid in de tijd van de vaatwasser. Daarna ga ik weer lekker slapen onder mijn 3 dekbedden.

  • 31 Mei 2011 - 22:13

    Rebekka:

    Ach lieverd het klinkt allemaal redelijk saai!

  • 01 Juni 2011 - 08:23

    Danique:

    Hahaha! Wat een heerlijk verslag om te lezen! Ik hoop dat ook jij de lol ervan in kan zien ;) Vooral die mannen die jou met bier zagen sjouwen. Ik kan me voorstellen hoe je van hun hoofden hebt genoten! En al die friet. haha! :D

  • 01 Juni 2011 - 11:59

    E.O.:

    Wat ben je diervriendelijk bezig!

  • 02 Juni 2011 - 08:37

    Alexander:

    Wat leuk weer, om je verslag te lezen!

    Enne, als je schrijft: "...34 flesjes bier en een fles Jack Daniels gekocht.
    Van zondag weet ik al niks meer..."

    Nou, dan weet ik wel waarom, hoor! ;-)

    Werkze nog, daar bij de Zuiderburen en hopelijk geniet je snel weer van de zon en hogere temperaturen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Forrières

België

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

19-21

11 Juni 2011

8-18

31 Mei 2011

4-7

27 Mei 2011

Reis en eerste 3 dagen

22 Mei 2011

24 mei naar Belgie
Annelies

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 47950

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Augustus 2013

Zweden

06 Maart 2013 - 05 Juni 2013

Israel

14 Oktober 2012 - 11 Januari 2013

Zuid-Afrika

18 Augustus 2011 - 30 Juni 2012

Curacao

24 Mei 2011 - 02 Juli 2011

België

31 Januari 2011 - 12 April 2011

Frankrijk

Landen bezocht: