Reis en eerste 3 dagen - Reisverslag uit Forrières, België van Annelies - WaarBenJij.nu Reis en eerste 3 dagen - Reisverslag uit Forrières, België van Annelies - WaarBenJij.nu

Reis en eerste 3 dagen

Door: anneliesokker

Blijf op de hoogte en volg Annelies

27 Mei 2011 | België, Forrières

Het kitesurfen was leuk!! We waren wel laat terug dus ik moest redelijk snel mn tas inpakken(ja ik weet het, dat had ik van te voren moeten doen). Ik heb gelukkig de trein gehaald, had van te voren via internet een kaartje gekocht. Dat kaartje was alleen geldig in combinatie met mn paspoort. En ja hoor, ik ga naar het buitenland en vergeet mn paspoort. Ik dus een beetje stressen in de trein, was nogal bang dat ik niet verder mocht en een flinke boete zou krijgen. Toen de conducteur kwam heb ik vriendelijk geglimlacht en zelfverzekerd dat papier gegeven, hij keek er naar, gaf hem terug en liep door naar de volgende persoon. Zo ging het bij elke controle dus dat viel niet tegen. Ik ben nog wel steeds identiteitsloos hier dus als er iemand toevallig van plan was om deze kant op te komen mag hij of zij best wel eerst even langs mn ouders gaan om mn paspoort op te halen.

In Jemelle werd ik van het station gehaald door een seizoensgast die veel helpt op de camping. Aangekomen op de camping hebben we even mn tassen naar mn caravan gebracht en heb ik nog wat gedronken aan de bar. De volgende dag heb ik vooral veel schoongemaakt, eerst het sanitair en ’s middags mn caravan, die was nogal smerig, overal zaten hondenharen. De 2 kinderen van de eigenaren hebben me daarbij geholpen, was wel gezellig. Daarna heb ik in de keuken geholpen en hebben we gezellig met elkaar gegeten, de eigenaar, zijn kinderen, die seizoensgast en een vriend van hem. ’s Avonds weer aan de bar gezeten en even gezellig gepraat. Donderdag ben ik bezig geweest om een tent die helemaal onder de modder zat weer klaar voor de verhuur te krijgen. Vanmorgen ben ik meegereden naar school, vanmiddag boodschappen gedaan en aan het eind van de middag de kinderen van school gehaald. Vanavond de oudste nog naar jiujitsu gebracht en weer gehaald. Al die dingen met de auto, ik ben wel heel blij dat ik hier gewoon kan rijden. Voor de autokenners, het is een Nissan Navara. Vanavond was het erg druk, er waren veel eters en er kwamen ook nog veel mensen aan, daarnaast zijn er natuurlijk nog de kinderen waar voor gezorgd moet worden en aangezien hun moeder er op het moment even niet is en de eigenaar er nu dus alleen voor staat ben ik veel met de kinderen bezig, kan ik alvast kijken of au pair iets voor me is. Tot nu toe bevalt het goed hier.

• 28 Mei 2011 - 06:59

E.O.:

He Annelies,
    Dit is weer leuk om te lezen!