19-21 - Reisverslag uit Forrières, België van Annelies - WaarBenJij.nu 19-21 - Reisverslag uit Forrières, België van Annelies - WaarBenJij.nu

19-21

Door: anneliesokker

Blijf op de hoogte en volg Annelies

19 Juni 2011 | België, Forrières

Het pinkster weekend was rustiger dan met hemelvaart, maar degene die er waren waren aardig dus het was leuk. Zondag ben ik een tijd bezig geweest met de tegels die rondom het zwembad liggen, met de hogedrukreiniger centimeter voor centimeter die tegels schoonspuiten.
Maandag bezig geweest met het zwembad zelf, alle viezigheid eruit halen. Onder andere: blaadjes, modder, grote kikker, kleine kikker, dode kikker, kikkers met staart en kikkervisjes.
Dinsdag had ik vrij en ging ik mountainbiken. Mijn vader zou dinsdag aankomen in de Ardennen, ruim 25 km verderop, dus ik had bedacht om daar naartoe te gaan. Na een paar km kwam ik die steile berg echt niet meer verder op. Ik kan er allerlei mooie excuses voor verzinnen, dat heb ik ook wel gedaan, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. Het kwam er op neer dat ik te weinig conditie had. Toen heb ik mn vader gesmst dat ik niet naar hem toe kwam en ben ik gewoon een beetje rond gaan fietsen, de omgeving verkennen en wat boodschappen doen. ’s Middags lekker bij mn caravan gezeten en ’s avonds ben ik weer gaan fietsen. Ik was een perfecte weg tegen gekomen die voornamelijk omhoog ging, dan kan je dus door gaan tot je niet meer kan en hoef je op de terugweg zowat alleen maar te remmen. Op een gegeven moment eindigde het pad dat ik had genomen bij een bos. Dus ik dacht: ‘o jammer, een bos’, toen dacht ik: ‘oja, ik heb een mountainbike, leuk! een bos!’. Dus ik dat bos in en lekker crossen over het bospaadje. Dat werd alleen steeds smaller en hield ineens op. Toen ben ik maar terug gegaan want ik had weinig zin om te verdwalen. Op de terugweg kwam ik er achter dat ik ergens moest kiezen of ik naar links of rechts wilde, op de heenweg had ik dat helemaal niet gezien. Ik heb maar gekozen voor de weg waar de meeste laaghangende takken waren en dat was gelukkig de goede kant. Het was echt heel leuk om zo door het bos te rijden maar ik ga het voorlopig niet meer doen, het was namelijk ook best wel eng. Ik was echt wel een beetje bang dat ik zou vallen en mn been breken. Opzich natuurlijk geen ramp, mn botten zijn zo goed ontworpen dat ze zich vanzelf weer herstellen, maar alleen in een bos vind ik toch geen ideale plek. Onderweg naar de camping ben ik nog allerlei weggetjes tegen gekomen die echt moet gaan verkennen dus ik heb nog genoeg te doen. Na het fietsen heb ik genoten van een lekker rood wijntje, een croissant met kaas en een veel te spannend boek wat ik echt uit moest lezen waardoor ik weer veel te laat naar bed toe ben gegaan.

  • 28 Juni 2011 - 05:45

    Kevin:

    Dat klinkt als een heeeeeerlijke dinsdag avond :) Maar de volgende keer moet die 25km naar je pa toch wel lukken ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Forrières

België

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

19-21

11 Juni 2011

8-18

31 Mei 2011

4-7

27 Mei 2011

Reis en eerste 3 dagen

22 Mei 2011

24 mei naar Belgie
Annelies

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 47949

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Augustus 2013

Zweden

06 Maart 2013 - 05 Juni 2013

Israel

14 Oktober 2012 - 11 Januari 2013

Zuid-Afrika

18 Augustus 2011 - 30 Juni 2012

Curacao

24 Mei 2011 - 02 Juli 2011

België

31 Januari 2011 - 12 April 2011

Frankrijk

Landen bezocht: