4de/5de dag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annelies - WaarBenJij.nu 4de/5de dag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annelies - WaarBenJij.nu

4de/5de dag

Door: anneliesokker

Blijf op de hoogte en volg Annelies

05 Februari 2011 | Frankrijk, Parijs

Het snowboarden ging gisteren super goed! Bij het voorbereiden en bij het diner zelf heb ik echt van alles gedaan, van tafellakens strijken tot courgettereepjes rollen, van afwassen tot ik weet het niet meer, het was in ieder geval van alles. De tijd ging wel heel snel, toen we alles hadden opgeruimd en schoongemaakt was het kwart voor 12. Daarna gingen we natuurlijk niet direct slapen, het was zelfs zo gezellig dat het half 5 werd. Vanmorgen weer ontbijt gedaan, half 8 begonnen, was wel een beetje zwaar. Verder vandaag de hele dag gewerkt, kamers schoongemaakt, linnenkast uitgezocht, bedden opgemaakt, keukenkastjes schoongemaakt en nog 100 verschillende allerlei verschillende dingen. Nu zitten we even bij te komen, straks eten we met zn 3en en daarna moeten we waarschijnlijk nog even een vaat wegwerken. We moeten trouwens wel elke keer weer even wat doen want er komen vandaag nog wat gasten aan en de bar is ook gewoon open. Ik ben vandaag trouwens ook in de appartementen geweest, die zijn echt mooi. We hoeven die gelukkig niet schoon te maken, alleen te zorgen dat er schoon linnengoed is. Het weer is nog steeds hetzelfde, de zon schijnt eigenlijk de hele dag. Er wordt nu ergens volgende week sneeuw verwacht. Bedankt trouwens voor de reacties! Is leuk om te lezen:)

  • 05 Februari 2011 - 18:03

    Rebekka:

    Dag schatje,

    je klinkt al veel positiever!

    ben ik erg blij om!

    Geniet er lekker van,

    ik ga richting de playbackshow;)

    daag x.

  • 05 Februari 2011 - 18:14

    Tom:

    leuk dat het snowboarden weer goed gaat. misschien kan je ons volgend jaar wel les geven. ik ga ook naar de playbackshow

  • 05 Februari 2011 - 18:20

    Mam:

    Hoi Annelies,
    Het is echt heel leuk om je stukjes te lezen!
    Ga zo door!
    Hoe rol je courgettereepjes?
    Daag.
    Ik ga niet naar de playbackshow

  • 05 Februari 2011 - 18:28

    Kees:

    hee anne mis je wel hoor met werken:'( ik heb vandaag in een auto en in de BE gereden vooruit en achteruit ingeparkeerd in mijn eentje.
    en aad heeft zijn haar geverfd heel mooi!
    en ik ga nu eten


  • 05 Februari 2011 - 18:29

    Kees:

    en naar de playbackshow natuurlijk

  • 05 Februari 2011 - 18:51

    Roelof:

    hey nichie

    als jij niet met ons mee gaat moeten we je zo maar in de gaten houden.
    wel leuk om te lezen hoe het je vergaat daar,
    succes

  • 05 Februari 2011 - 19:17

    Pap:

    Hoi Annelies,

    Ik lees iedere dag je stukjes en vertel er soms ook over op school. Ik hoop dat het slapen inmiddels beter gaat. Mooi dat het snowboarden nu al goed gaat. Ik wens je een fijne zondag toe en veel energie voor de komende week!
    Ik ga niet naar de playbackshow.

  • 07 Februari 2011 - 15:42

    Marije:

    Oee wat leuk, echt aan 't werk enzo! Gaaf! En ook zeer fijn dat 't snowboarden goed ging nu, haha. Ik zie je al van de helling gaan :P
    O en ik ga ook niet naar de playbackshow ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Frankrijk

Recente Reisverslagen:

27 April 2011

Laatste reisverslag

01 April 2011

dag 60

21 Maart 2011

dag 49

25 Februari 2011

22 t/m 24

21 Februari 2011

18 tot 21
Annelies

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 47974

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Augustus 2013

Zweden

06 Maart 2013 - 05 Juni 2013

Israel

14 Oktober 2012 - 11 Januari 2013

Zuid-Afrika

18 Augustus 2011 - 30 Juni 2012

Curacao

24 Mei 2011 - 02 Juli 2011

België

31 Januari 2011 - 12 April 2011

Frankrijk

Landen bezocht: