10 tot 12 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annelies - WaarBenJij.nu 10 tot 12 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Annelies - WaarBenJij.nu

10 tot 12

Door: anneliesokker

Blijf op de hoogte en volg Annelies

12 Februari 2011 | Frankrijk, Parijs

Eergisteren heb ik 's middags lekker in de zon zitten lezen en niet geboard. Gistermiddag wel weer even maar het was zo slecht en ik voelde me zo beroerd dat ik al snel weer terug was. Vandaag hebben we de hele dag gewerkt. Ben ook elke dag vroeg opgestaan om ontbijt voor te bereiden, gisteren heb ik het zowat alleen gedaan, morgen nog een keer zelf proberen met hulp en daarna kan ik het waarschijnlijk wel alleen. Dan kan ik ook gewoon weer wat dagen uitslapen. Vandaag is er een groep van 20 aangekomen die elke dag ontbijten en diner hebben. Het wordt dus een keidrukke week. Vandaag moest ik trouwens de schoonmaakster helpen met de appartementen schoonmaken, die jongens hoefden dat toch nu toe nog niet, ik dus wel, en waarschijnlijk ben ik daar de komende zaterdagen ook mee bezig. Vanavond heb ik met de tafels dekken een mok laten vallen, eerste keer dat me dat gebeurde, en hopelijk ook de laatste keer;)
Nu zitten we weer even in de woonkamer, ze zijn er trouwens achter dat ik een blog bij houd, nu zijn ze zeer benieuwd naar de link maar daar moeten ze zelf maar achter komen;) Nu ga ik weer even gezellig doen hier, doei.