Terugblik - Reisverslag uit Woerdense Verlaat, Nederland van Annelies - WaarBenJij.nu Terugblik - Reisverslag uit Woerdense Verlaat, Nederland van Annelies - WaarBenJij.nu

Terugblik

Blijf op de hoogte en volg Annelies

16 Februari 2013 | Nederland, Woerdense Verlaat

Een maand terug in Nederland maar in gedachten nog steeds vaak in Zuid Afrika. Wat heb ik daar een heerlijke tijd gehad! Ik heb er heel veel kunnen betekenen wat me achteraf gezien eigenlijk best wel een goed gevoel gaf. De laatste maand was qua werk minder uitdagend maar toen heb ik wel de oudste 4 jongens beter leren kennen. Het zijn super leuke kinderen, heel verschillend en in elk van hen zag ik wel iets anders wat ik heel erg waardeerde. Nu ik in Nederland ben mis ik hen het meest.

De kleintjes mis ik vooral als ik over ze vertel of bijvoorbeeld als het gesprek gaat over kinderen die het lastig hebben. Daarnaast lees ik de blogs van mensen die daar nog zitten en dan denk ik vaak, oooo kon ik er maar naartoe! Vooral als ik lees dat het een zware dag is geweest of als ze een probleem hebben gehad, dan baal ik echt dat ik er niet bij kan zijn om te helpen.

Misschien dat ik nog wel terug ga, lijkt me bijzonder om er weer te zijn maar voorlopig nog niet. Ik heb alle papieren om voor 3 maanden naar Israël te gaan opgestuurd en ben nu op een antwoord aan het wachten. Vannacht eerst maar op wintersport, als ik over een week weer online kom verwacht ik een mail waarin staat dat ik van harte welkom ben om in een kibboets te komen werken!

  • 17 Februari 2013 - 02:01

    Annemarie:

    wow, wat cool, hoppa en ze gaat gewoon weer verder reizen. Nu naar Israel! Heerlijk wat een ervaringen.
    Vertel me hoe doe je dit allemaal? Gaaf hoor! Ik blijf je graag volgen via deze blog!

  • 22 Februari 2013 - 11:46

    Benno:

    Ha Annelies,

    Zo af en toe check ik je weblog en ik vind het verbazingwekkend hoe je het allemaal doet! Dik respect voor je andere verhalen en voor wat je nog van plan bent te gaan doen!!

    Succes met alles en ga met God!:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Woerdense Verlaat

Zuid-Afrika

http://www.tshepo.org/

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2013

Terugblik

08 Januari 2013

De tijd vliegt

19 December 2012

Weer terug op Tshepo Ya Bana

10 December 2012

2 weken Nederland

27 November 2012

Verandering
Annelies

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 47956

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 20 Augustus 2013

Zweden

06 Maart 2013 - 05 Juni 2013

Israel

14 Oktober 2012 - 11 Januari 2013

Zuid-Afrika

18 Augustus 2011 - 30 Juni 2012

Curacao

24 Mei 2011 - 02 Juli 2011

België

31 Januari 2011 - 12 April 2011

Frankrijk

Landen bezocht: